Generální oprava řetězových dopravníků R 900 kotle FK1 a FK2

Elektrárna Hodonín

Na elektrárně Hodonín se od roku 2016 spaluje již jen dřevní štěpka, mimo mrazivé zimní dny, kdy se na kotli FK1 pro vyšší výhřevnost spaluje uhlí. Pro dopravní cesty vnitřního zauhlování kotlů i pro samotný spalovací proces je dřevní štěpka velmi problematický materiál. Její mechanické vlastnosti a také chemické složení způsobují větší opotřebení dopravních zařízení, než uhlí a směsi uhlí a různých kalů. Tomuto odpovídal také stav řetězových vyhrnovačů a dopravníků R 900, na kterých jsme provedli GO.

Rozsah dodávek a provedených prací:

  • Výroba a dodávka 2 kusů nových kompletních skříní s hnací hřídelí vyhrnovače R900, včetně řetězek
  • Výroba a dodávka 2 kusy nových kompletních skříní s napínací hřídelí vyhrnovače R900, včetně řetězek
  • Oprava opotřebovaných skříní všech R900
  • Výměna řetězek, řetězů, vodících lišt všech R900
  • Vybourání starého čediče, instalace nového čediče na dně všech R900
  • Demontážní a montážní práce
  • Sestavení, uvedení do provozu, funkční zkoušky, předání díla

Hnací stanice dopravníku ve výroběHnací stanice podavače palivaretezova-kola-s-novym-retezem.jpgrozrusovac-nalepu-na-rozetach-dopravniku.jpgNapínací stanice dopravníku palivaNapínací stanice podavače ve výroběNový řetěz a řetězová kola dopravníkuŘetězová kola podavače paliva

Naše webové stránky používají soubory cookie. Prohlížením našich webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie. Další informace zde. Souhlasím